Novetats | Temàtiques | Col·leccions |

ATENCIÓ. Tenim problemes amb les paraules accentuades, estem treballant per solucionar-ho.



   Submergir-se en l’aigua


Helena Tornero Brugués


  
Temàtiques:  
Idioma:  
Col·lecció:  
Volum:  
4
Enquadernació:  
Rústica
Edició:  
juny 2016
Format:  
12 x 16,5
Tintes:  
Negre
Pàgines:  
88
ISBN:  
978-84-94575-64-8
Preu:  
12 €
Stock:  
Disponible


Inspirant-se en uns fets reals i a partir de la notícia d’un diari, l’autora crea un relat de ficció on Thomas, un jove manipulador i Stefan, un jove acomplexat i vulnerable, decideixen cercar una víctima amb qui desfogar les seves frustracions. L’obra posa sobre la taula alguns dels problemes més comuns que tenen els joves i, per extensió, la societat d’avui en dia. Immigració, intolerancia col·lectiva, exclusió social, relacions entre pares i fills a la nostra societat de consum, violencia amagada darrera de comportaments i costums no tan mal vistos, són alguns dels temes d’aquesta historia que parla de móns paral·lels i aparentment destinats a no comprendre’s.




Helena Tornero Brugués
Figueres, 1973. Diplomada en turisme per la UdG i llicenciada en Direcció i Dramatúrgia per l’Institut del Teatre de Barcelona. En teatre ha escrit El Vals de la Garrafa  (Premi Joan Santamaria 2002), Les Madames  (2003), Babybird  (Finalista Premis Romea 2006),  Submergir-se en l’aigua  (Premi SGAE de Teatre Juvenil 2007),  Suplicants  (Festival Temporada Alta 2008),  De música i d’homes  (Teatre Tantarantana 2009), Apatxes (Premi de Teatre 14 d’Abril 2009), De-sideris (looking for happiness) (Teatre de Ponent 2010), You’ re pretty and I’m drunk  (Teatre Lliure 2011),  Sota l’ombra d’un bell arbre (the future is unwritten)  (Festival ACERT, Portugal 2012),  Ahir  (Theatre Uncut, Young Vic Theatre, Londres 2012),   No parlis amb estranys (fragments de memòria)  (Teatre Nacional de Catalunya 2013),  Búnquer (com la grisa majoria dels mortals)  (Festival Grec de Barcelona 2013),  Love & fascism  (Festival Internacional de Teatre d’Istanbul, 2014),  Carmen aux enfers, dins la producció d’Òpera de Butxaca i Nova Creació Barcelona,  4Carmen  (Festival Internacional de Peralada, Agost 2015) i l’òpera  disPLACE (Musiktheatertage de Viena, setembre 2015). Els seus darrers treballs en teatre són la dramatúrgia de  Vingt-trois avril mille-six-cent-seize  a partir de les obres de William Shakespeare (Théâtre Pitoëff, Ginebra, Abril 2016),  Run like a girl (Varietats Pop)  (Teatre Eòlia, Maig 2016) i  Una conferència ballada (Mercat de les Flors, Maig 2016). Els seus textos s’han estrenat a França, Anglaterra, Grècia, Mèxic, Portugal i Turquia.



Tots els Drets Reservats .
Premsa | Contactar | Condicions de compra | Accés professionals | Qui som? | On som? | Inici