Novetats | Temàtiques | Col·leccions |

ATENCIÓ. Tenim problemes amb les paraules accentuades, estem treballant per solucionar-ho.



   Stabat mater


Antonio Tarantino
Albert Arribas (traducció)


  
Tematiques:  
Idioma:  
Catala
Col·lecció:  
Volum:  
205
Enquadernació:  
Rústica.
Edició:  
Gener 2019
Format:  
120 x 165
Tintes:  
Negre.
Pàgines:  
112
ISBN:  
978-84-94954-48-1
Preu:  
12 €
Stock:  
Disponible


Stabat Mater. Com si es tractés d'un oratori profà contemporani, una prostituta es plany per la desaparició del seu fill, un jove llibertari que ha estat detingut per la policia acusat de terrorisme. La solitud de la mare davant del dolor, l'eterna dignitat dels desheretats i la memòria soterrada dels mites religiosos es revelen musicalment en una xerrameca grollera, irreverent i profundament commovedora. Stabat Mater és la primera part de la dels Quatre actes profans d'Antonio Tarantino, juntament amb La Passió segons Joan, Vespres de la Beata Verge i Lluentons. Amb els anys, l'obra ha esdevingut un clàssic del teatre italià contemporani, pel seu magnetisme verbal i la seva força ètica.



Antonio Tarantino
Antonio Tarantino (Bolzano, 1938). Pintor i dramaturg. És una de les veus més originals del teatre italia, amb una llengua propia molt particular en que l’oralitat aparentment espontania de la seva escriptura conté una força poetica de gran bellesa i brutalitat. Amb les seves obres s’ha acostat tant a personatges marginals com a alguns dels principals conflictes polítics de la segona meitat del segle XX. Entre els seus títols més destacats, a més dels Quatre actes profans dels quals forma part Stabat Mater, es poden destacar Una tragedia alemanya, La casa de Ramala, Gramsci a Turi, Tractat de pau o Verdi a Napols.



Albert Arribas
És dramaturg, director escenic i traductor teatral. Entre els seus darrers treballs com a dramaturg destaquen l’espectacle de creació Sala de miralls, a partir dels últims dietaris de Feliu Formosa, en col·laboració amb Esteve Miralles (Teatre Nacional de Catalunya, 2014); El cant de la gorgona (La Seca – Espai Brossa, 2013) i l’espectacle de creació Si Déu és bellesa, la bellesa existeix? (Un intent d’aproximació teoreticopractic a la noció variable de significat estetic en la vida i obra del pintor finlandes Vilho Lampi a partir de les obres conservades al museu de Liminka), amb Alícia Gorina i Sílvia Delagneau (Festival Grec, 2013).

Tots els Drets Reservats .
Premsa | Contactar | Condicions de compra | Accés professionals | Qui som? | On som? | Inici