Novetats | Temàtiques | Col·leccions |

ATENCIÓ. Tenim problemes amb les paraules accentuades, estem treballant per solucionar-ho.



   Surabaya


Marc Rosich


  
Tematiques:  
Idioma:  
Catala
Col·lecció:  
Volum:  
36
Enquadernació:  
Rústica.
Edició:  
abril 2007
Format:  
12 x 16,5
Tintes:  
Negre.
Pàgines:  
146
ISBN:  
9788496639485
Preu:  
9 €
Stock:  
Disponible


A cavall entre les seves factories de mobles de teka i rattan a la ciutat indonesia de Surabaya i la seva terrassa exuberant sobre la costa del Mediterrani, la dona madura col·lecciona joves amants de la mateixa manera que, per norma, només llegeix literatura romantica de dubtosa qualitat i facil digestió. Ella i el seu germa, l’home madur, un peculiar esteta i erudit en crisi, comproven impassibles com el món que sustenta la seva economia ociosa i relaxada s’esfondra i, asseguts a les seves butaques de rattan, intenten desfogar-se sense gaire convicció, tot devorant els qui tenen més a ma.




Marc Rosich
Marc Rosich (Barcelona, 1973) és dramaturg, director d’escena i traductor. S’ha format en l’escriptura dramatica a la Sala Beckett. És membre de la productora Teatre Obligatori i forma part de l’equip directiu d’Opera de Butxaca i Nova Creació. Ha estrenat, entre altres, els textos següents: A mí no me escribió Tennessee Williams (Fira Tarrega), Limbo (Gaudí Teatre), Car Wash (Romea – Stuttgart), Rive Gauche (Sala Muntaner), N&N (Sala Beckett), Party Line (Sala Beckett), De Manolo a Escobar, Surabaya (Romea, finalista Premi Fundació Romea 2004), Copi i Ocana (Teatre Almeria, Tantarantana). Ha escrit els infantils Renard amb Clara Peya (Teatre Lliure) i La dona vinguda del futur amb Guille Milkyway (TNC, Premi Butaca teatre familiar 2013). Ha col·laborat amb Calixto Bieito en infinitat de projectes internacionals, entre els quals, Leonce und Lena (Munich), Forests (CDN, Barbican Londres, Birmingham), Camino Real (Chicago), El gran teatro del mundo (Freiburg), Don Carlos (CDN, Mannheim), Voices (Copenhaguen), Plataforma (Romea, Edimburg) i Tirant lo Blanc (Romea, Frankfurt, Premi de la Crítica de Barcelona a la millor dramatúrgia 2009). Ha signat, entre altres, les adaptacions teatrals de Les alegres casades de Windsor (Parking Shakespeare), Las dos bandoleras (Cia. Teatro Clásico), Woyzeck (Parking Shakespeare), Fuegos (Mérida), Hedda Gabler (Teatre Lliure), Mequinensa (TNC), Falstaff (CDN), Pedra de Tartera (TNC), L’odissea (Grec) i Mort de Dama (TNC). Ha escrit els llibrets de les operes Cantos de Sirena (Fura dels Baus, Luzerna), Bazaar Cassandra (Berlín), Java Suite (Basilea), LByron (Liceu, Darmstadt), La cuzzoni (Darmstadt).

Tots els Drets Reservats .
Premsa | Contactar | Condicions de compra | Accés professionals | Qui som? | On som? | Inici