Novetats | Temàtiques | Col·leccions |

ATENCIÓ. Tenim problemes amb les paraules accentuades, estem treballant per solucionar-ho.



   La Cuzzoni
Esperpent d’una veu

Marc Rosich


  
Tematiques:  
Idioma:  
Catala
Col·lecció:  
Volum:  
44
Enquadernació:  
Rústica.
Edició:  
octubre 2007
Format:  
12 x 16,5
Tintes:  
Negre.
Pàgines:  
72
ISBN:  
9788496639805
Preu:  
10 €
Stock:  
Disponible


Amb música d’Agustí Charles, l’opera de cambra La Cuzzoni és el retrat decadent d’una de les primeres dives de la historia de l’opera i musa de Händel. El llibret ens presenta la cantant al final de la seva carrera, sense veu i envellida, durant les hores anteriors al que sera el seu darrer concert. Encarada al jove crític musical Charles Burney i als records del que havia estat la seva veu en els moments més algids de la seva carrera, quan la gent moria per escoltar el seu cant, La Cuzzoni es revela com el monstre histrionic que és, atrapada en els arguments excessius i melodramatics de les operes que va estrenar, encegada per la falsa convicció que un cop se n’ha anat la veu l’art encara resta.




Marc Rosich
Marc Rosich (Barcelona, 1973) és dramaturg, director d’escena i traductor. S’ha format en l’escriptura dramatica a la Sala Beckett. És membre de la productora Teatre Obligatori i forma part de l’equip directiu d’Opera de Butxaca i Nova Creació. Ha estrenat, entre altres, els textos següents: A mí no me escribió Tennessee Williams (Fira Tarrega), Limbo (Gaudí Teatre), Car Wash (Romea – Stuttgart), Rive Gauche (Sala Muntaner), N&N (Sala Beckett), Party Line (Sala Beckett), De Manolo a Escobar, Surabaya (Romea, finalista Premi Fundació Romea 2004), Copi i Ocana (Teatre Almeria, Tantarantana). Ha escrit els infantils Renard amb Clara Peya (Teatre Lliure) i La dona vinguda del futur amb Guille Milkyway (TNC, Premi Butaca teatre familiar 2013). Ha col·laborat amb Calixto Bieito en infinitat de projectes internacionals, entre els quals, Leonce und Lena (Munich), Forests (CDN, Barbican Londres, Birmingham), Camino Real (Chicago), El gran teatro del mundo (Freiburg), Don Carlos (CDN, Mannheim), Voices (Copenhaguen), Plataforma (Romea, Edimburg) i Tirant lo Blanc (Romea, Frankfurt, Premi de la Crítica de Barcelona a la millor dramatúrgia 2009). Ha signat, entre altres, les adaptacions teatrals de Les alegres casades de Windsor (Parking Shakespeare), Las dos bandoleras (Cia. Teatro Clásico), Woyzeck (Parking Shakespeare), Fuegos (Mérida), Hedda Gabler (Teatre Lliure), Mequinensa (TNC), Falstaff (CDN), Pedra de Tartera (TNC), L’odissea (Grec) i Mort de Dama (TNC). Ha escrit els llibrets de les operes Cantos de Sirena (Fura dels Baus, Luzerna), Bazaar Cassandra (Berlín), Java Suite (Basilea), LByron (Liceu, Darmstadt), La cuzzoni (Darmstadt).

Tots els Drets Reservats .
Premsa | Contactar | Condicions de compra | Accés professionals | Qui som? | On som? | Inici